naar boven

Forever Living Products is de grootste producent en leverancier op het gebied van pure aloë vera en bijenproducten. Deze producten zijn niet in de winkel verkrijgbaar, maar worden via een netwerk van Forever Business Owners in de markt gebracht. Marcia zet zich met volledige overtuiging en passie in om mensen met deze gezonde producten te laten kennismaken. Daarnaast ondersteunt ze ondernemers die geïnteresseerd zijn in dit concept en helpt hen op pad naar hun eigen forever business.




kaagresortHet 34 appartementen tellende Kaag Resort aan de Leede is nieuw leven ingeblazen. Marcia werd gevraagd om mee te denken op het gebied van onder meer pr en marketing, sociale media en de restyling en (her)inrichting van de 10 huurappartementen. Daarnaast organiseerde zij op deze locatie het evenement Music & More.




provadaVoor, tijdens en na de Vastgoedbeurs Provada ondersteunde Marcia de pr- en marketingactiviteiten van drie Haagse bouwbedrijven. Ze dacht mee over originele ideeën om nieuwe doelgroepen aan te trekken, regelde de horeca en de aankleding van de beursstand en was hostess tijdens de beurs zelf.




In het voorjaar van 2012 beklom Marcia de Kilimanjaro om aandacht te vragen voor het Adamas Inloophuis voor mensen met kanker en hun naasten. In Nederland werd parallel aan deze expeditie een donateurwervingsactie gehouden op het kleine broertje van de Kilimanjaro: de Big Spotters Hill in de Haarlemmermeer. Marcia wist een groot aantal scholen uit de regio te enthousiasmeren om leerlingen de'Minimanjaro' te laten beklimmen en zette zich in om het evenement onder de aandacht te brengen via pers en social media.




Stralend de Wereld in
is een modeshow waarin vrouwen die borstkanker hebben (gehad) zien dat je er ook na een borstoperatie van top tot teen sexy en vrouwelijk uit kunt zien. Het evenement wordt ieder jaar georganiseerd door het Adamas Inloophuis voor mensen met kanker en hun naasten.
Marcia werkt vanaf de eerste editie in 2009 mee aan het organiseren van de modeshow. Zij verzorgt achter de schermen de styling en aankleding van de kinderen die de catwalk opgaan, en voert promotionele werkzaamheden uit om de modeshow onder de aandacht te brengen.


Voor SportPlaza Haarlemmermeer dacht Marcia mee tijdens het organiseren van diverse evenementen, waaronder de Megasportinstuif, de Sportfair en de 50+-beurs. Daarnaast heeft ze creatief meegedacht over toekomstige toepassingen van het Huis van de Sport, het grootschalige en multifunctionele sportcomplex in de Haarlemmermeer.




Marcia behartigt de zakelijke belangen van kunstschilder Justus Donker, voor wie ze onder meer een Facebookpagina heeft opgezet waarop zijn werk aan een breed publiek wordt getoond.
Om geïnteresseerden ook de kans te bieden de kunstwerken van dichtbij te bezichtigen, organiseerde ze een huiskamerexpositie voor 85 genodigden.



Onder het motto 'Kanker heb je samen' vond in de aanloop naar Wereldkankerdag 2013 een publiekscampagne plaats, waarin de inloophuizen en therapeutische centra voor mensen met kanker en hun naasten onder de aandacht werden gebracht. Marcia maakte deel uit van het campagneteam en was verantwoordelijk voor de omvangrijke Facebook-actie. Aansluitend werkte zij mee aan de organisatie van het gelijknamige congres.




Marcia biedt ouders en opvoeders op verschillende manieren handvatten waarmee ze het opvoeden voor zichzelf en voor de kinderen leuker kunnen maken. De nadruk ligt op het belang van goed luisteren naar je kind (wat heeft het nodig?) en het op creatieve manieren communiceren, bijvoorbeeld met behulp van speelgoed, boeken of knuffeldieren. Een van de locaties waar Marcia deze training heeft gegeven is Kinderdagverblijf OpStoom in Nieuw-Vennep.